Jag är sämst :(

Har vart usel på att uppdatera de senaste dagarna, men vart upptagen med annat så inte riktigt haft tiden eller orsken till att blogga.

Cornelia var här mellan lördag och söndag och vi åt amerikanska pannkakor och snackade skit.
Vi är verkligen bäst på att snacka skit, men allt som man hållt innom sig kommer lixom bara ut när man är med tösen. Underbar människa är hon iaf.
Hon fick en dummleklubba av mig och när hon åt den så fastnade den i hennes tungpiercing så hon hela tungan följde med ut när hon slickade på den HAHA. Sen gick klubban av från pinnen och trillade på hennes boobs så det såg ut som en kattbajs på henne :D


Vi hade mycket kul iaf.
Idag har jag vart och hämtat ut mina sminkgrejer på posten. ska visa en black smokey eye sen med röda läppar.
enkelt och perfekt till utgång på en lördakväll kanske ;) lägger upp bilder på vad jag använde och förklarar hur jag gjorde looken.

lägga in bilderna på dator så skriver jag snart igen

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0