Svenska

Hejsan! Nu har vi rast och jag och Lisa sitter och tar det lugnt. Vi ska snart få informations häften för nationella provet i svenska och vi lyssnade nyss på lite texter från ett annat häfte vi fått. När jag kommer hem sen blir det nog att kolla på lite vampier diaries har några avsnitt att ta igen ni efter ett par månaders uppehåll. Imorgon kommer det ett nytt rop model och nyss stylisterna. Den 4de aprill ska jag till vätrenären med lill katten. Vi ska klippa kulorna på honom så att han inte smiter ut och gör andra små kissar på tjocke. Så han måste betala massa underhåll haha. Farfar ska nog köra mig. Så snällt av honom. Nu ska jag läsa ett stycke i häftet jag missade när jag var gick ut till det lilla "dam rummet" haha Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0